- 0
- 1
Value Media obroniło budżet mediowy marki Amica
Dom mediowy Value Media (Group One) wygrał przetarg na obsługę 360 stopni marki Amica w 2023 r. Tym samym już 14. rok z rzędu utrzymuje budżet producenta sprzętu AGD.
– Value Media każdego roku podczas obrony budżetu udowadnia, że jest silnym strategicznie partnerem. Przy tak długofalowej współpracy wciąż utrzymuje świeże podejście do naszej komunikacji, a przy tym realizuje wszystkie cele biznesowe. To był kolejny przetarg, podczas którego otrzymaliśmy kompleksowe materiały z analizą rynku i trendów. Także konkretne plany wsparte parametrami i deklarowaną estymacją na kluczowych dla nas KPI – tak argumentuje wybór agencji Paweł Rydz, dyrektor marketingu w firmie Amica.
Agencja zajmie się strategią, planowaniem i zakupem mediów online i offline. W planach na ten rok jest dalszy rozwój obecności marki w digitalu i telewizji, w tym w zakresie sponsoringu telewizyjnego. Za realizację działań w digitalu (paid social, SEM, programmatic, performance i afiliację) odpowiada agencja SalesTube z Group One.
Pierwsze aktywności online w 2023 r. pojawią się w drugiej połowie stycznia.
- 1