- 0
- 1
Carat wygrywa obsługę mediową Ryanair
Agencja Carat należąca do grupy Dentsu wygrała przetarg na planowanie i zakup mediów marki Ryanair – jednej z największych linii lotniczych w Europie.
Do najważniejszych zadań agencji będzie należeć m.in. opracowanie strategii mediowej i obsługa kampanii mediowych marki Ryanair we wszystkich kanałach komunikacji. Współpraca z irlandzkim przewoźnikiem obejmuje 12 rynków europejskich, w tym Polskę. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.
– Cieszy nas ten sukces, jak i nowe wyzwanie. Ta wygrana to dowód na to, że jesteśmy skuteczną agencją mediową działającą na najwyższym światowym poziomie. Dlatego jedna z największych i najpopularniejszych europejskich marek chce z nami współpracować. Jesteśmy pewni, że ta współpraca przyniesie wymierne efekty biznesowe dla naszego klienta – mówi Ilona Szynkowska, group account director, Dentsu Polska.
- 1