Użytkownicy Instagrama w kampanii promującej platformę
  • 1
  • 8
24.09.2021

Użytkownicy Instagrama w kampanii promującej platformę

Instagram rozpoczął globalną kampanię, której towarzyszą hasła: „Yours to make” („Twoje do zrobienia”) i „Let’s see who you can be” („Zobacz, kim możesz być”). Przekonuje w niej, że platforma jest dla młodych ludzi miejscem, gdzie mogą odkryć siebie.

W kampanii wystąpili prawdziwi użytkownicy, którzy przybliżyli siebie i swoje inspiracje za pomocą własnych telefonów komórkowych. Mieli pokazać światu, co ich porusza, kim są i gdzie widzą siebie w przyszłości.

Dziś bardziej niż jakiekolwiek pokolenie wcześniej młodzi dorośli starają się odkryć, kim mogą być. Kampania „Yours to make” skupia się na pięknie tego procesu, samopoznaniu i tym, jak poprzez eksplorację i twórczą ekspresję wszyscy możemy stać się bardziej dostrojeni do tego, kim naprawdę jesteśmy – mówi marketing vice president Instagrama, Melissa Waters.

Działania przygotowała agencja Johannes Leonardo.

Źródło: www.moreaboutadvertising.com

  • 8
użytkownicy Instagrama w kampanii

Użytkownicy Instagrama w kampanii promującej platformę

24 września 2021

23 września 2021