CBA sprawdza przetarg na zakup mediów Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu - Marketing przy Kawie
CBA sprawdza przetarg na zakup mediów Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu
  • 0
  • 1
24.09.2021

CBA sprawdza przetarg na zakup mediów Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu

Funkcjonariusze departamentu postępowań kontrolnych CBA rozpoczęli kontrolę zamówienia publicznego na zaplanowanie i wykup czasu antenowego w stacjach telewizyjnych i w stacjach radiowych kampanii promującej wydarzenie „PAIH Expo – I Forum wsparcia polskiego biznesu za granicą”, którego udzieliła Polska Agencja Inwestycji i Handlu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

24 września 2021

23 września 2021