Quality content – to on może uzdrowić współpracę marek z influenceramiQuality content – to on może uzdrowić współpracę marek z influenceramiQuality content – to on może uzdrowić współpracę marek z influenceramiQuality content – to on może uzdrowić współpracę marek z influencerami
Quality content – pozorna oczywistość we współpracy z influencerami (źr. mat. pras. Domodi)

Quality content – to on może uzdrowić współpracę marek z influencerami

Quality content – to on może uzdrowić współpracę marek z influencerami
Marta Kaleta-Domaradzka

Marta Kaleta-Domaradzka

-

brand & communication coordinator, Grupa Domodi

Marta Kaleta-Domaradzka

Marta Kaleta-Domaradzka

brand & communication coordinator
Grupa Domodi

Od 2011 r. związana z marketingiem i PR. Przez 7 lat po stronie agencyjnej, gdzie pracowała dla największych marek w kraju. Realizowała działania m.in. dla branży FMCG, fashion, home decor, beauty, gaming czy finanse. Od drugiej połowy 2018 r. w Domodi.pl, gdzie łączy dwie swoje największe pasje: marketing oraz modę.

Kiedyś, mniej więcej około 2011 roku, wpisy reklamowe stanowiły tylko drobny procent treści pasjonatów mody, kulinariów, podróży czy parentingu. Ale w miarę jak współprace komercyjne się popularyzowały, marki zaczęły narzucać influencerom swój tone of voice. Dbały o liczby, mniej zaś o to, by content pasował do kanałów czy twórców. Wtedy właśnie odbiorca zauważył dysonans. I dlatego dziś tak potrzebny jest quality content.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się