Inwazja wyciskaczy łezInwazja wyciskaczy łezInwazja wyciskaczy łezInwazja wyciskaczy łez
Taka historia z dobrym zakończeniem. Bez łez się nie obejdzie (fot. kadr ze spotu)

Inwazja wyciskaczy łez

Inwazja wyciskaczy łez
Łukasz Piosik

Łukasz Piosik

-

Łukasz Piosik

Łukasz Piosik

W spotach nie sprzedawaj, lecz chwytaj za serce. Tej zasadzie hołduje już od dawna bardzo wiele marek. Ostatnio poziom reklamowych wzruszeń mocno śrubuje Kleenex, który z racji oferowanego produktu temat łez ma opanowany do perfekcji.

Najnowsza kampania brandu, „Messages of care”, opiera się na reklamach, przy których oglądaniu sięganie po chusteczki może nam się zdarzać. W niektórych spośród tych filmów promowany produkt pozostaje jednak na bardzo odległym planie.

Tak właśnie jest w najpopularniejszym spocie kampanii. To historia o sparaliżowanym psie, przygarniętym przez poruszającego się na wózku mężczyznę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się