W spotach nie sprzedawaj, lecz chwytaj za serce. Tej zasadzie hołduje już od dawna bardzo wiele marek. Ostatnio poziom reklamowych wzruszeń mocno śrubuje Kleenex, który z racji oferowanego produktu temat łez ma opanowany do perfekcji.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Najnowsza kampania brandu, „Messages of care”, opiera się na reklamach, przy których oglądaniu sięganie po chusteczki może nam się zdarzać. W niektórych spośród tych filmów promowany produkt pozostaje jednak na bardzo odległym planie.
Tak właśnie jest w najpopularniejszym spocie kampanii. To historia o sparaliżowanym psie, przygarniętym przez poruszającego się na wózku mężczyznę.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.