Polacy chętnie słuchają radia, co w ubiegłym roku przełożyło się na wzrost wydatków reklamowych w tym medium. Reklama radiowa od kilku lat zmaga się jednak z tymi samymi problemami. To przede wszystkim nawał podobnych, mało wyróżnialnych spotów, a także uzależnienie od kilku największych reklamodawców.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Reklamowe zalety radia są znane. Jest to medium masowe, a jednocześnie tanie – zarówno jeśli chodzi o koszt emisji, jak i produkcji spotu. Ta ostatnia nie wymaga, tak jak w telewizji, wybudowania scenografii, doboru lokalizacji, efektów specjalnych, postprodukcji.
Radio jest słuchane przez konsumentów w warunkach, w których korzystanie z innych mediów jest utrudnione, a największe stacje docierają do bardzo zróżnicowanego odbiorcy – w końcu muzykę lubią wszyscy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.