Radio gra, reklam przybywa, przebojów brakujeRadio gra, reklam przybywa, przebojów brakujeRadio gra, reklam przybywa, przebojów brakujeRadio gra, reklam przybywa, przebojów brakuje
Tu reklamodawcy oszczędzają na kreacji, a stawiają na zasięg (fot. Style-o-Mat / Fotolia)

Radio gra, reklam przybywa, przebojów brakuje

Radio gra, reklam przybywa, przebojów brakuje
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Polacy chętnie słuchają radia, co w ubiegłym roku przełożyło się na wzrost wydatków reklamowych w tym medium. Reklama radiowa od kilku lat zmaga się jednak z tymi samymi problemami. To przede wszystkim nawał podobnych, mało wyróżnialnych spotów, a także uzależnienie od kilku największych reklamodawców.

Reklamowe zalety radia są znane. Jest to medium masowe, a jednocześnie tanie – zarówno jeśli chodzi o koszt emisji, jak i produkcji spotu. Ta ostatnia nie wymaga, tak jak w telewizji, wybudowania scenografii, doboru lokalizacji, efektów specjalnych, postprodukcji.

Radio jest słuchane przez konsumentów w warunkach, w których korzystanie z innych mediów jest utrudnione, a największe stacje docierają do bardzo zróżnicowanego odbiorcy – w końcu muzykę lubią wszyscy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się