Rosną wydatki biur podróży na reklamę radiową – pokazuje raport AdBranch KBR - Marketing przy Kawie
Rosną wydatki biur podróży na reklamę radiową – pokazuje raport AdBranch KBR
  • 0
  • 3
7.06.2019

Rosną wydatki biur podróży na reklamę radiową – pokazuje raport AdBranch KBR

Ponad 34,6 mln zł – tyle wydały w ubiegłym roku biura podróży na reklamę radiową. Stanowi to ponad 14 proc. ich budżetów reklamowych. Udział radia w wydatkach reklamowych sektora turystycznego rośnie każdego roku – pokazuje AdBranch Komitetu Badań Radiowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56078 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

7 czerwca 2019

6 czerwca 2019