1 3 0 0 0 17.09.2019„A Ty – co zrobisz ostatniego dnia przed końcem świata?” – pyta producent trumien Lindner. Kalendarz na 2020 r.Pojawił się kalendarz firmy Lindner na 2020 r. Tym razem producent trumien zachęca, by wyobrazić sobie, że to ostatni dzień przed końcem świata.
0 2 0 0 0 17.09.2019New Gravity dołącza do platformy Brand New GalaxyKolejna spółka dołącza do Brand New Galaxy, niezależnej platformy holdingowej zrzeszającej podmioty o profilu marketingowym i technologicznym. To New Gravity.
0 1 0 0 0 17.09.2019Nowa sieć nośników DOOH od Jet LineJet Line uruchamia nową sieć ekranów DOOH. More (Miejskie Okna Reklamowe) to sieć cyfrowych nośników outdoorowych, która w październiku startuje w Warszawie. Następnie pojawi się w kolejnych największych miastach w Polsce.
0 0 0 0 0 17.09.2019Zenith: czas oglądania treści wideo online osiągnie w Polsce w 2021 r. 70 minut dziennieAgencja mediowa Zenith prognozuje, że w 2021 r. średnia czasu poświęconego na konsumpcję treści wideo w Internecie osiągnie w Polsce 70 minut dziennie. To wciąż istotnie mniej niż przewidywane statystyki światowe. Globalnie przeciętny konsument będzie w 2021 r. oglądał wideo online średnio przez 25 dni w roku (100 minut dziennie).
0 3 0 0 0 16.09.2019Na InternetBeta wygrało życie bez awizoFirma SpecFile Project z Poznania wygrała konkurs dla start-upów zorganizowany w ramach rzeszowskiej konferencji InternetBeta. Nagrodę jury otrzymała za usługę szyfrowania danych, zaprojektowaną przez twórców serwisu Przelewy24.pl.
0 9 0 0 0 16.09.2019Murale T-Mobile z bohaterami produkcji NetflixaW Warszawie powstały dwa murale T-Mobile. Mieszkańcy stolicy mogą rozpoznać na nich bohaterów seriali Netflixa.
0 2 0 0 0 16.09.2019Nowozelandzki copywriter przyprowadził klauna na spotkanie w sprawie zwolnienia z pracyPewien pracownik agencji FCB New Zealand spodziewał się zwolnienia z firmy. Na pożegnanie postanowił zakpić z pracodawcy.
2 8 0 0 0 16.09.2019Hortex pierwszy raz z ambasadorem. Mateusz Gessler w kampanii mrożonych zupPo raz pierwszy w historii firmy Hortex do działań reklamowych zaangażowany został ambasador. Wprowadzeniu na rynek nowego produktu – mrożonych zup gotowych – towarzyszy kampania reklamowa, której twarzą został Mateusz Gessler, szef kuchni, restaurator i ekspert od zdrowego żywienia.
0 4 0 0 0 16.09.2019Identyfikacja wizualna Polski na Expo Dubai 2020Zaprezentowano projekt identyfikacji wizualnej dla obecności Polski na Wystawie Światowej Expo 2020 w Dubaju. Prace, które stanowią punkt wyjścia do wszystkich kreacji tworzonych w ramach przygotowań do wydarzenia, przygotowała Leniva Studio. To ona zwyciężyła w konkursie na stworzenie znaku graficznego i systemu identyfikacji wizualnej udziału Polski w Wystawie Światowej Expo Dubaj 2020 oraz systemu informacji wizualnej w Pawilonie Polski.
1 9 0 0 0 16.09.2019Piróg, Gonciarz, Lisie Piekło, Modny Tata i inni wrzucają do żółtego kosza5 września wystartowała kampania edukacyjna marki Żywiec Zdrój „Wyrzucaj, jak chcesz, ale zawsze do żółtego kosza”. Jej celem jest podniesienie świadomości społecznej w zakresie właściwej segregacji i recyklingu plastiku. Zaangażowali się w nią influencerzy, m.in. Krzysztof Gonciarz, Michał Piróg czy Anna Dereszowska.