AliExpress rozpoczyna współpracę z polskimi youtuberami
  • 2
  • 0
17.09.2019

AliExpress rozpoczyna współpracę z polskimi youtuberami

AliExpress inwestuje we współpracę z polskimi youtuberami. Ruszyła kampania, w ramach której twórcy kanałów Baku Family, MaturaToBzdura i JelenieJaja zachęcają do skorzystania z nowej promocji sklepu.

Zadaniem youtuberów jest zachęcenie ich widzów do założenia konta na AliExpress. Wykorzystują do tego spersonalizowane kody rabatowe. Za ich okazaniem każdy nowy użytkownik otrzyma 4 dolary zniżki (przy zakupie za minimum 5 dolarów).

Kanały twórców zaangażowanych w kampanię subskrybuje obecnie ponad półtora miliona widzów. Są one jednymi z najpopularniejszych w swoich kategoriach: rodzicielskiej, edukacyjnej oraz rozrywkowej.

Kampania, która wprowadza AliExpress na polski YouTube, potrwa do końca września. Influencerzy opublikowali już pierwsze filmy oraz posty w mediach społecznościowych. Dzięki dobraniu twórców z różnych kategorii tematycznych ich komunikaty mają dotrzeć do zróżnicowanej widowni.

Polska jest dla nas jednym z kluczowych rynków, dlatego kontynuujemy akcję promocyjną skierowaną do nowych użytkowników. Myślimy zwłaszcza o młodych klientach – mówi Wang Mingqiang, dyrektor generalny firmy AliExpress.

Jednym z pierwszych działań platformy z polskimi influencerami było nawiązanie współpracy z Maffashion. Blogerka przygotowała kolekcję ubrań dla chińskiego serwisu.

Koncepcja oraz koordynacja działań z youtuberami: LifeTube.

17 września 2019