Coca-Cola rzuca wyzwanie Red Bullowi. Wprowadza markę napoju energetycznego - Marketing przy Kawie
Coca-Cola rzuca wyzwanie Red Bullowi. Wprowadza markę napoju energetycznego
  • 0
  • 1
31.03.2019

Coca-Cola rzuca wyzwanie Red Bullowi. Wprowadza markę napoju energetycznego

W najbliższych miesiącach Coca-Cola wprowadzi do sklepów własny napój energetyczny pod marką Energy. Produkt pojawi się w kwietniu na Węgrzech i w Hiszpanii, a później w kolejnych krajach Europy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55368 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

31 marca 2019

29 marca 2019

28 marca 2019