- 1
- 3
TFI PZU zachęca, by zakładać u niego konta IKZE
15 listopada rozpoczęła się kampania reklamowa dotycząca konta IKZE w TFI PZU. „Jednym sprytnym ruchem” – to hasło ma zapowiadać, że dzięki temu można zyskać trzy korzyści.
Celem kampanii jest zachęcenie konsumentów, zarówno tych zatrudnionych na etacie, jak i tych prowadzących własną jednoosobową działalność gospodarczą, do założenia konta IKZE na portalu inPZU.pl. Hasło kampanii: „Jednym sprytnym ruchem” odnosi się do trzech korzyści, jakie można zyskać, zakładając konto IKZE w TFI PZU:
- Oszczędzać na przyszłość.
- Obniżyć kwotę podatku PIT za 2022 r.
- Wygrać nawet 1000 zł w konkursie.
Na potrzeby kampanii powstała strona internetowa. Jest źródłem wiedzy dla tych, którzy zainteresują się tematem odkładania na przyszłość i możliwości obniżenia podatku PIT za upływający rok (www.pzu.pl/kampania/ikze-inpzu).
Do strony kieruje displayowa kampania bannerowa, 15-sekundowy film na YouTube oraz komunikacja w kanałach social media.
Kampanię wspiera e-mailing kierowany do bazy osób zainteresowanych odkładaniem na przyszłość. Również działania contentowe na wybranych portalach biznesowych.
Agencja Focus Nation (IF Nation Group) była odpowiedzialna za przygotowanie:
- strategii komunikacji,
- materiałów graficznych do kampanii display i social media,
- e-mailingów,
- scenariusza oraz produkcję filmu na YouTube.
Działania potrwają do końca grudnia br.
- 3