TFI PZU zachęca, by zakładać u niego konta IKZE
  • 1
  • 3
30.11.2022

TFI PZU zachęca, by zakładać u niego konta IKZE

15 listopada rozpoczęła się kampania reklamowa dotycząca konta IKZE w TFI PZU. „Jednym sprytnym ruchem” – to hasło ma zapowiadać, że dzięki temu można zyskać trzy korzyści.

Celem kampanii jest zachęcenie konsumentów, zarówno tych zatrudnionych na etacie, jak i tych prowadzących własną jednoosobową działalność gospodarczą, do założenia konta IKZE na portalu inPZU.pl. Hasło kampanii: „Jednym sprytnym ruchem” odnosi się do trzech korzyści, jakie można zyskać, zakładając konto IKZE w TFI PZU:

  1. Oszczędzać na przyszłość.
  2. Obniżyć kwotę podatku PIT za 2022 r.
  3. Wygrać nawet 1000 zł w konkursie.

Na potrzeby kampanii powstała strona internetowa. Jest źródłem wiedzy dla tych, którzy zainteresują się tematem odkładania na przyszłość i możliwości obniżenia podatku PIT za upływający rok (www.pzu.pl/kampania/ikze-inpzu).
Do strony kieruje displayowa kampania bannerowa, 15-sekundowy film na YouTube oraz komunikacja w kanałach social media.

Kampanię wspiera e-mailing kierowany do bazy osób zainteresowanych odkładaniem na przyszłość. Również działania contentowe na wybranych portalach biznesowych.

Agencja Focus Nation (IF Nation Group) była odpowiedzialna za przygotowanie:

  • strategii komunikacji,
  • materiałów graficznych do kampanii display i social media,
  • e-mailingów,
  • scenariusza oraz produkcję filmu na YouTube.

Działania potrwają do końca grudnia br.

  • 3
Konta IKZE

Konta IKZE w TFI PZU jako trzy korzyści do zyskania jednym sprytnym ruchem

Konta IKZE
Konta IKZE

29 listopada 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.11.2022

Kampania antypodróbkowa „Żyj oryginalnie”

Rusza ogólnopolska kampania online Forum Konsumentów: „Żyj oryginalnie. Podrobione produkty. Podrobiony styl”. Akcja ma zwrócić uwagę na temat podróbek, zniechęcić do ich kupowania i zmotywować do zakupu produktów oryginalnych. Według oficjalnych danych nawet 20% Polaków kupuje podrobione produkty*. Według Urzędu Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej 44% młodych Polaków celowo kupiło podróbkę, a 19% świadomie uzyskało dostęp do pirackich treści**.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.11.2022

Podsumowanie wyników kampanii edukacyjnej KP „Alkohol i samochód – to się nie rymuje”

Koncept kampanii „Alkohol i samochód – to się nie rymuje” bazował na najpopularniejszym w Polsce gatunku muzycznym, jakim jest rap. Do współpracy zaproszono Piotra Fronczewskiego i Piha, którzy wspólnie z internautami stworzyli utwór z prostym przekazem – nie prowadź pojazdu po alkoholu. W akcji wzięło udział Stowarzyszenie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego