„Poczuj dumę” – piłkarze ręczni w kampanii Surge Polonia - Marketing przy Kawie
„Poczuj dumę” – piłkarze ręczni w kampanii Surge Polonia
  • 0
  • 14
6.04.2016

„Poczuj dumę” – piłkarze ręczni w kampanii Surge Polonia

Karol Bielecki, Sławomir Szmal i Kamil Syprzak będą promować patriotyzm i przybliżać wartości oraz postawy, z których Polacy mogą być dumni. 1 kwietnia wystartowała kampania marki odzieżowej Surge Polonia – „Poczuj dumę” .

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55504 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 kwietnia 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.04.2016

W 2020 r. reklama natywna będzie stanowić ponad połowę reklam na urządzeniach mobilnych – wyniki badań

Udział rynkowy reklam natywnych wzrasta. Coraz więcej reklamodawców korzysta z tego formatu. Do 2020 r. prawie dwie trzecie (63,2%) wszystkich reklam wyświetlanych na urządzeniach mobilnych będzie miało charakter natywny. Przekłada się to na 53 mld dol. globalnych wydatków reklamowych. Takie wyniki przyniosła analiza przeprowadzona przez firmę IHS Technology na zlecenie Facebook Audience Network.