Te fałszywki są oryginalneTe fałszywki są oryginalneTe fałszywki są oryginalneTe fałszywki są oryginalne
Ominęło cię fałszywe logo? Spróbuj prawdziwego – zachęca Diesel (fot. kadr ze spotu)

Te fałszywki są oryginalne

Te fałszywki są oryginalne
Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Logo znanej marki potrafi wywołać szybsze bicie serca i skłonić konsumenta do błyskawicznego sięgnięcia po portfel. Bezwzględnie wykorzystują to ci, którzy oferują produkty Adidos, Hike, Dolce & Banana czy PolyStation 3. Większość potencjalnych nabywców potrafi dostrzec subtelną różnicę, a jest i sporo takich, dla których nie ma ona znaczenia. Jak więc się zachowają, gdy ujrzą produkty marki Deisel?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja