Podsumowanie wyników kampanii KP z Pihem - Marketing przy Kawie
Podsumowanie wyników kampanii edukacyjnej KP „Alkohol i samochód – to się nie rymuje”
  • 0
  • 1
29.11.2022

Podsumowanie wyników kampanii edukacyjnej KP „Alkohol i samochód – to się nie rymuje”

Koncept kampanii „Alkohol i samochód – to się nie rymuje” bazował na najpopularniejszym w Polsce gatunku muzycznym, jakim jest rap. Do współpracy zaproszono Piotra Fronczewskiego i Piha, którzy wspólnie z internautami stworzyli utwór z prostym przekazem – nie prowadź pojazdu po alkoholu. W akcji wzięło udział Stowarzyszenie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55930 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

29 listopada 2022