Kupują więcej produktów podrobionych. Kto? - Marketing przy Kawie
Kupują więcej produktów podrobionych i nadal korzystają z pirackich treści – badanie EUIPO o młodych Europejczykach
  • 0
  • 4
8.06.2022

Kupują więcej produktów podrobionych i nadal korzystają z pirackich treści – badanie EUIPO o młodych Europejczykach

Ponad połowa (52%) ankietowanej młodzieży w ciągu ostatniego roku kupiła co najmniej jeden podrobiony produkt w Internecie, celowo lub przypadkowo. Jedna trzecia (33%) uzyskała dostęp do nielegalnych treści online. Badanie przeprowadził Urząd Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56439 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

8 czerwca 2022