Espresso

19 marca 2021

18 marca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.03.2021

„Seks nigdy się nie starzeje”: marka żelu na suchość pochwy Replens MD walczy w kampanii z dyskryminacją ze względu na wiek

Replens MD, producent m.in. nawilżającego żelu dopochwowego, przygotował kampanię „Seks nigdy się nie starzeje”. Przypomina w niej, że cielesnością można cieszyć się także w późnym wieku. Działania docenione zostały w konkursie organizowanym przez Transport for London i wydział różnorodności londyńskiego ratusza. Marka otrzymała 500 tys. funtów na zakup powierzchni reklamowej w całej sieci Transport for London.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
18.03.2021

Co lubią MiŚ-e? Czyli podstawy promocji firmy w internecie – praktyczne szkolenie z marketingu online dla przedsiębiorców za 20 zł

Z „dwóch tygodni” zrobił się już rok funkcjonowania w pandemicznej rzeczywistości, a końca ciągle nie widać. Najwyższa więc pora nauczyć się prowadzenia biznesu adekwatnie do nowej normalności, czyli przede wszystkim w internecie. Tak uznali organizatorzy szkolenia „Co lubią MiŚ-e? Czyli podstawy promocji firmy w internecie”. Eksperci z SMSAPI i sześciu firm partnerskich chcą pokazać małym i średnim przedsiębiorcom, jak zacząć sprzedawać w sieci. Cały dochód z biletów wartych 20 zł przeznaczają na wsparcie hospicjum w Gliwicach.

Poprzednie Następne