1 5 0 4.10.2023„Cicho już byłyśmy. To my mamy 52% głosów” – kampania profrekwencyjna Inicjatywy Wschód2 października ukazał się spot kampanii profrekwencyjnej skierowanej do kobiet. Grupa non-profit Inicjatywa Wschód cytuje w nim wypowiedzi prawicowych polityków na temat kobiet. Przekaz ma zachęcić kobiety do udziału w wyborach.
1 1 0 3.10.2023IAB Polska wydało „AI w social media” – przewodnik dla marketerów w erze sztucznej inteligencjiGrupa Robocza Social Media działająca przy Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska opublikowała poradnik pt. „AI w social media”. Publikacja dostarcza wiedzy na temat korzyści, wyzwań i możliwości, jakie niesie ze sobą stosowanie AI w mediach społecznościowych.
0 3 0 3.10.2023„Life is a Celebration” – Kazar wraca na wielkoformatowe siatki reklamoweMarka butów i akcesoriów Kazar powraca do komunikacji OOH po prawie rocznej przerwie. Na siatkach reklamowych promuje swój nowy claim „Life is a Celebration” oraz kolekcję jesienno-zimową.
0 3 0 3.10.2023Kupujemy mniej produktów nadających się do recyklingu. Badanie „The Circular Voice”Co czwarty Polak kupił mniej produktów nadających się do recyklingu ze względu na wzrosty cen. Mniej osób jest skłonnych zapłacić więcej za produkt pochodzący z materiałów z recyklingu. Takie wyniki przynosi najnowsze badanie „The Circular Voice” Stena Recycling.
0 1 0 3.10.2023Freenow przygotował niewyborczą ankietęMultiplatforma mobilności miejskiej Freenow (daw. Mytaxi) zachęca swoich użytkowników do wzięcia udziału w wyborach parlamentarnych w Polsce. Aby podkreślić wartość, jaką jest wybór, przygotowała dla użytkowników „niewyborczą ankietę”, w której większość pytań ma tylko jedną opcję odpowiedzi.
2 1 0 3.10.2023Iga Świątek w kampanii ubezpieczeń PZU AutoKampania pokazuje kompleksowość oferty ubezpieczeń PZU Auto. W działaniach promocyjnych po raz kolejny pojawiła się tenisistka Iga Świątek.
0 1 0 3.10.2023Już 24 października konferencja „Mężczyźni o mężczyznach”Konferencja „Mężczyźni o mężczyznach” odbędzie się 24 października 2023 r. w Warszawie. Towarzyszy ona raportowi syndykatowemu „Mężczyźni o mężczyznach. Looking At The Men”.
1 1 0 2.10.2023Miś w czepku urodzony w nowej kampanii oferty na kartę PlushaMotywem przewodnim najnowszego spotu Plusha jest rywalizacja sportowa. W zawodach pływackich na dystansie 400 m Plush wygrywa na starcie, nie wskakując nawet na wody.
1 1 0 2.10.2023„Tu rządzi futrzasta łapa”. Kampania PetRepublic skierowana do właścicieli psów i kotówKampania reklamowa producenta karmy mokrej dla zwierząt PetRepublic nosi hasło „Tu rządzi futrzasta łapa”. Pokazuje świat, w którym rządzą zwierzęta, ustanawiając swoje własne zasady.
0 4 0 2.10.2023Dominują aplikacje i sieci handlowe – badanie Monitor Programów Lojalnościowych 2023Dwóch na trzech dorosłych Polaków bierze udział w co najmniej jednym programie lojalnościowym. Pozycję lidera wśród programów utrzymuje Moja Biedronka, ale na rynku pojawił się nowy silny gracz, Kaufland Card – wynika z badania Monitor Programów Lojalnościowych 2023.