Świąteczne atrakcje Lego 2022 - Marketing przy Kawie
Wysyłanie listów do Świętego Mikołaja i tramwaj z Mikołajem w Warszawie. Świąteczne atrakcje Lego
  • 0
  • 2
29.11.2022

Wysyłanie listów do Świętego Mikołaja i tramwaj z Mikołajem w Warszawie. Świąteczne atrakcje Lego

Tradycja pisania listów do Świętego Mikołaja jest długa i – co pokazują najnowsze wyniki badania agencji SW Research na zlecenie Grupy Lego – stale kultywowana. Aż 88% dzieci przygotowuje listy w okresie przedświątecznym. Rodzice i dziadkowie często jednak nie wiedzą, co zrobić z przygotowanymi przez dzieci listami. 

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56081 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

29 listopada 2022

  • 0
  • 1
  • 0
29.11.2022

Gdy świat zwalnia, Europa Środkowa wciąż kupuje, nawet więcej niż rok temu. Zaskoczenie w badaniu Shopping Index za III kw. 2022

Wzrost kosztów życia, obawy geopolityczne i ograniczenia w łańcuchach dostaw nadal nie oszczędzają światowego handlu online. Według najnowszej odsłony Salesforce Shopping Index globalna sprzedaż online spadła (w ujęciu globalnym) o 2% rok do roku w trzecim kwartale 2022 r. Liczba osób dokonujących zakupów przez internet (-4%) wraz z wartością zamówień (-5%) spadła w porównaniu z rokiem poprzednim. Konsumenci na całym świecie pozostają ostrożni w wydawaniu pieniędzy – dane globalne.