Podrabiane produkty, oryginalne iluzjePodrabiane produkty, oryginalne iluzjePodrabiane produkty, oryginalne iluzjePodrabiane produkty, oryginalne iluzje

Podrabiane produkty, oryginalne iluzje

Podrabiane produkty, oryginalne iluzje
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Odzież, kosmetyki, elektronika, a ostatnio nawet wino – podróbki, które pojawiają się w kolejnych branżach, zwykle uznawane są za problem działów prawnych firm i służb celnych. Liczba młodych kobiet noszących w Warszawie podrobione torebki Louis Vuitton pokazuje jednak, że za zjawiskiem tym stoją głębsze motywacje psychologiczne – po części nawet korzystne z punktu widzenia producentów markowych towarów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się