27 maja zakończyła się pierwsza edycja Predator Games. Były to największe pod względem liczby uczestników międzyszkolne zawody e-sportowe w Europie. Co działo się za kulisami tego przedsięwzięcia? Jak granie może wpływać na rozwój młodzieży? Piszą o tym organizatorzy turnieju z firmy Acer Polska.Rynek e-sportu w Polsce stale rośnie. Staje się on istotną częścią branży rozrywkowej. Według badania Deloitte (2021) 52% Polaków między 16. a 65. rokiem życia chociaż raz zetknęło się ze światem wirtualnej rozgrywki. Z kolei 26% przynajmniej raz kupiło treści, produkty lub usługi z nią związane. To plasuje nasz kraj na drugim miejscu w Europie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.