0 1 0 0 0 11.12.2023OMD Group obroniła budżet Berlin-ChemieW wyniku zakończonego przetargu firma Berlin-Chemie/Menarini ponownie powierzyła kompleksową obsługę mediową marek ze swojego portfolio agencji OMD Group. Współpraca między podmiotami trwa nieprzerwanie od 2007 r.
0 1 0 0 0 11.12.2023Kampania „Mamy czas na zdrowie” o tym, że mamy nie mają czasu na wyzdrowienie, kiedy chorująKampania „Mamy czas na zdrowie” organizowana przez firmę Haleon, producenta leku Theraflu oraz Fundację Share the Care oferuje wsparcie aktywnym zawodowo mamom w znalezieniu czasu na odpoczynek, kiedy chorują.
0 5 0 0 0 11.12.2023Pomoc charytatywna w gazetkach promocyjnych – kampania Fundacji Dobra FabrykaW gazetkach promocyjnych pojawiły się ogłoszenia: „koza w super cenie”, „wizyta u lekarza za 2 zł”, „ciepła paka dla osób w kryzysie bezdomności”. Fundacja Dobra Fabryka zachęca w ten sposób do wsparcia jej działań pomocowych.
1 1 0 0 0 10.12.2023Nestle ustawiło fotoradar dla pieszych w centrum handlowymFirma Nestle ustawiła fotoradar w centrum handlowym w Toronto. Mierzył on prędkość pieszych, a tym najbardziej zabieganym w przedświątecznych zakupach wydawał świąteczny mandat i czekoladowego cukierka Turtles. Żółwiki są wypełnione orzechami pekan i karmelem.
0 1 0 0 0 10.12.2023IV Forum Loyalty Planet 360∘ w kwietniuZastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX. Działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu. To tylko część zagadnień, którym będzie poświęcone IV Forum Loyalty Planet 360∘, organizowane 17–18 kwietnia 2024 w Warszawie przez Brave Conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do wymogów rynku loyalty.
0 1 0 0 0 10.12.2023Obrazy lepiej niż kolory odróżniają submarki od marki głównejObrazy lepiej niż kolory sygnalizują różnorodność produktów w ramach tego samego portfolio. Wskazują na to wyniki badania Ehrenberg-Bass Institute.
1 1 0 0 0 10.12.2023Lot nagrał tzw. safety video w Muzeum Narodowym. Pasażerów instruuje Krystyna CzubównaPolskie Linie Lotnicze Lot i Muzeum Narodowe w Warszawie stworzyły film prezentujący zasady bezpieczeństwa na pokładzie, nagrany w Galerii Sztuki XIX Wieku.
0 1 0 0 0 9.12.2023Złote Spinacze 2023 rozdaneZnamy zwycięzców 21. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie 97 nagród – 28 Złotych, 36 Srebrnych oraz 33 Brązowe Spinacze. W tym roku trzy agencje PR zdobyły tytuł „Najlepszego w konkursie” i odebrały podczas gali Tytanowe Spinacze.
0 1 0 0 0 8.12.2023Saatchi & Saatchi za pomocą AI odtworzyła głos kobiety ocalałej z getta warszawskiegoAgencja Saatchi & Saatchi dzięki narzędziom AI odtworzyła dla Muzeum Polin głos Stelli Fidelseid, jednej z niewielu Ocalałych z getta warszawskiego.
0 1 0 0 0 7.12.2023Powstała książka „Think Big. Jak wprowadzić marketing sportowy, sponsoring i rynek sportu w nowe czasy”Rusza przedsprzedaż pierwszego kompendium wiedzy o marketingu sportowym i sponsoringu. „Think Big. Jak wprowadzić marketing sportowy, sponsoring i rynek sportu w nowe czasy” to połączenie punktów widzenia specjalistów z branży komunikacji, biznesu i sportu.