Espresso

31 grudnia 2020

30 grudnia 2020

  • 1
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
30.12.2020

Młodzież mniej chętnie sięga po papierosy – pokazuje badanie zlecone przez autorów kampanii społecznej

Zakaz używania wyrobów tytoniowych przez młodzież sprawdza się wyłącznie teoretycznie. Polskie nastolatki regularnie palą papierosy zarówno tradycyjne, jak i elektroniczne. Przeciwdziałać tej sytuacji ma m.in. kampania „Stop fejk friends”, zrealizowana na zlecenie Ministerstwa Zdrowia. Obecnie organizatorzy publikują wyniki badań na temat palenia, przeprowadzonych wśród 15–18-latków.

29 grudnia 2020

28 grudnia 2020

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
28.12.2020

Cannual Report 2020 – raport sieci niezależnych agencji reklamowych i domów mediowych WeCan

Szósta edycja raportu pokazuje, że stabilna ekspansja na rynkach reklamowych Europy Środkowo-Wschodniej była kontynuowana w 2019 r. Zaowocowała ogólnym wzrostem o 9,8% i osiągnęła poziom 15,2 mld euro netto, jeśli chodzi o łączną wartość wydatków. Widać było dynamiczny wzrost wydatków na reklamę cyfrową i stopniowe przejmowanie rynku z rąk telewizji. Jednak na skutek wybuchu pandemii Covid-19 zaburzenia były odczuwalne nawet na najbardziej stabilnych rynkach.

Poprzednie Następne