Szpilki na siłowni, Alan Andersz, Jacek Bilczyński i Warszawski biegacz podejmują „Wyzwanie Galaxy”
  • 0
  • 2
11.05.2020

Szpilki na siłowni, Alan Andersz, Jacek Bilczyński i Warszawski biegacz podejmują „Wyzwanie Galaxy”

Szpilki na siłowni, Alan Andersz, Jacek Bilczyński i Warszawski biegacz będą motywować do aktywności w ramach organizowanego przez Samsunga „Wyzwania Galaxy”. Akcja jest elementem działań komunikacyjnych promujących smartwatch Galaxy Watch Active2.

Do udziału w akcji „Wyzwanie Galaxy” marka zaprosiła czwórkę ambasadorów specjalizujących się w różnych dziedzinach:

  • Alan Andersz (crossfit),
  • Jacek Bilczyński (fitness),
  • Warszawski biegacz (bieganie),
  • Szpilki na siłowni (zdrowe odżywanie).

Począwszy od 8 maja, co tydzień na swoich instagramowych profilach influencerzy wyznaczać będą wyzwanie motywujące do aktywności. Osoby, które je podejmą na profilu danego ambasadora i w ciekawy sposób pokażą jego realizację na swoim profilu, w każdym tygodniu będą miały szansę na wygranie smartwatcha Galaxy Watch Actvive2. O przyznaniu nagrody decydują ambasadorzy. Każdy z nich wybiera co tydzień jedną osobę, do której trafi urządzenie.

„Wyzwanie Galaxy” potrwa 6 tygodni. Serię pięciu cotygodniowych zadań wyznaczanych na profilach influencerów zakończy ostatnie, szóste wyzwanie. Ambasadorzy opracują je i ogłoszą wspólnie. Na uczestników akcji czekają nagrody:

  • smartwatch Galaxy Watch Active2,
  • 15 kodów rabatowych na urządzenia Samsunga,
  • smartfon Samsung Galaxy S20, 2 smartwatche Galaxy Watch Active2 oraz bezprzewodowe słuchawki Galaxy Buds+ jako nagroda główna w finalnym wyzwaniu.

Galaxy Watch Active2 to urządzenie, które pozwala zadbać o swoją formę na wiele różnych sposobów. Dlatego właśnie powstała akcja „Wyzwanie Galaxy”. W tym wymagającym czasie dbanie o własną kondycję i samopoczucie to bardzo ważna część dnia. Dlatego każde wsparcie może okazać się pomocne i być tym, które spowoduje, że zaczniemy dbać o formę nie „od jutra”, lecz już od dziś – mówi Magdalena Sielachowicz-Nowakowska, head of marketing communication w Samsung Electronics Polska.

  • 2
„Wyzwanie Galaxy”

Influencerzy podejmą „Wyzwanie Galaxy”

 

11 maja 2020

9 maja 2020