Spotify w nowej kampanii pomaga walczyć z samotnością
  • 0
  • 1
9.05.2020

Spotify w nowej kampanii pomaga walczyć z samotnością

W nowej kampanii „Listening Together” Spotify korzysta ze swojego najcenniejszego zasobu – milionów danych użytkowników. Oferuje możliwość zidentyfikowania tych, którzy w danym momencie na całym świecie słuchają tej samej piosenki.

Kampania ma pomóc tym, którzy czują się osamotnieni w czasie pandemii koronawirusa. Z danych wynika, że w tej samej sekundzie 30 tys. użytkowników Spotify na całym świecie puszcza tę samą piosenkę.

Firma stworzyła więc trójwymiarową, interaktywną mapę Ziemi. Pozwala ona w czasie rzeczywistym zlokalizować tych, którzy słuchają właśnie tego samego utworu. Ikona pokazuje miasto, w którym znajduje się użytkownik, słyszymy fragment piosenki i widzimy zdjęcie artysty. Po chwili Ziemia obraca się i widzimy lokalizację innego użytkownika, wraz z dzielącą ich  obu odległością.

Na razie jednak nie możliwości sprawdzenia na bieżąco, w którym miejscu na kuli ziemskiej ktoś słucha tej samej muzyki, którą odtwarzamy my sami.

  • 1
Spotify w nowej kampanii pomaga walczyć z samotnością

Spotify w nowej kampanii pomaga walczyć z samotnością

źródło: FastCompany

7 maja 2020