Espresso

23 kwietnia 2020

22 kwietnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.04.2020

Wirtualne media relations, czyli jak efektywnie komunikować się z mediami w czasach epidemii. Badanie Lighthouse

Od kilku tygodni firmy, w tym media, pracują w zupełnie innym, niepraktykowanym wcześniej na tak szeroką skalę trybie. Większość redakcji pracuje wyłącznie zdalnie. Te zaś, które muszą korzystać ze studia, ograniczyły do minimum liczbę obecnych osób. Wiele programów prezenterzy prowadzą bezpośrednio z domu, za pośrednictwem różnych komunikatorów i narzędzi online. Wiele się zmieniło, stąd potrzeba przeformułowania dotychczasowych relacji na linii firmy – media. Jak efektywnie komunikować się z dziennikarzami w dobie koronawirusa?

21 kwietnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.04.2020

Koronawirus zmienia rynek pracy – wyniki badania Inquiry

Epidemia koronawirusa i związana z tym konieczność społecznej izolacji spowodowała, że w wielu krajach, w tym w Polsce, z dnia na dzień zamknięto sklepy i restauracje. Ulice opustoszały, a ci z nas, którzy mieli taką możliwość, przenieśli swoją działalność online. W wielu firmach ograniczono zatrudnienie bądź obniżono wynagrodzenia. To wszystko powoduje, że siła nabywcza konsumentów zaczęła spadać. Należy też oczekiwać wzrostu bezrobocia – pokazuje badanie Inquiry.

Poprzednie Następne