Polscy gracze w 2023 r. – raport HP - Marketing przy Kawie
„Różne twarze polskiego gracza 2023” – raport HP o naturze gamerów i ich „guilty pleasures”
  • 0
  • 2
30.10.2023

„Różne twarze polskiego gracza 2023” – raport HP o naturze gamerów i ich „guilty pleasures”

Ponad 47% graczy nie chce publicznie mówić o tym, ile czasu spędza na graniu. Czego jeszcze nie ujawnia polski gamer? Czym nie chwali się głośno i dlaczego? SW Research ujawnia to w wynikach ogólnopolskich badań przeprowadzonych na zlecenie firmy HP.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55460 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

30 października 2023

29 października 2023