Promocja SMS-owa. Nic prostszego? No to popatrzcie…Promocja SMS-owa. Nic prostszego? No to popatrzcie…Promocja SMS-owa. Nic prostszego? No to popatrzcie…Promocja SMS-owa. Nic prostszego? No to popatrzcie…
Błędy się zdarzają. Ważne, by się na nich uczyć (fot. Pixabay)

Promocja SMS-owa. Nic prostszego? No to popatrzcie…

Promocja SMS-owa. Nic prostszego? No to popatrzcie…
Andrzej Ogonowski

Andrzej Ogonowski

-

brand and PR director, SMSAPI

Andrzej Ogonowski

Andrzej Ogonowski

brand and PR director
SMSAPI

Od 2006 r. związany z firmą ComVision (obecnie Link Mobility Poland), początkowo jako programista oraz menedżer produktu oprogramowania sklepu internetowego cStore. Od 2008 r. zaangażowany w rozwój marki SMSAPI.pl, od 2011 odpowiada za całokształt działań wizerunkowych marki oraz PR platformy. Uczestnik i prelegent wielu konferencji i spotkań branżowych, współautor artykułów oraz książki „E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy”. Interesuje się zarówno innowacyjnymi, jak i tradycyjnymi narzędziami marketingowymi i komunikacyjnymi oraz mierzeniem efektywności prowadzonych działań promocyjnych i wizerunkowych.

Nawet znanym markom zdarzają się duże potknięcia w kampaniach z wykorzystaniem SMS-ów. Na czym polegają te błędy? Najczęściej na niedocenieniu siły i szybkości działania narzędzia, jakim jest krótka wiadomość tekstowa. Kto się nigdy nie potknął, niech pierwszy rzuci kamieniem! Ponieważ jednak opisane niżej przewinienia uległy już kilkuletniemu przedawnieniu, możemy dziś o nich spokojnie porozmawiać. I sporo się dzięki nim nauczyć.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się