Smolasty i Jacob promują Fortnite na TikToku
  • 0
  • 1
20.12.2022

Smolasty i Jacob promują Fortnite na TikToku

Z początkiem grudnia wystartował nowy, czwarty rozdział gry Fortnite. Razem z nim rozpoczęła się kampania promocyjna na TikToku. Udział w niej wzięli raper Smolasty oraz jeden z najpopularniejszych gamerów na TikToku – Jacob (Jacob4yt).

Scenariusze do materiałów powstały dzięki zaangażowaniu twórców. Chodziło o stworzenie treści, które mogą pojawić się na ich profilach w sposób wpisany w ich codzienną komunikację. W materiałach promocyjnych obaj bohaterowie – Smolasty i Jacob – pojawili się w rolach zagubionych wędrowców w scenografii inspirowanej nowym rozdziałem gry.

Dwa teasery opublikowane tuż po premierze nowego rozdziału pokazują interakcję między bohaterami. Materiały zdobyły około 400 tys. wyświetleń organicznych w zaledwie 2 dni, zanim rozpoczęła się ich płatna promocja.

Teaser 1:

@smolasty Zagraj w Fortnite: Rozdział 4. ❄️❄️❄️ Dołącz do mnie & @Jacob ️ #reklama ♬ dźwięk oryginalny – Smolasty

Teaser 2:

@jacob4yt Zagraj w Fortnite: Rozdział 4. Dołącz do mnie & @smolasty #reklama ♬ original sound – Jacob

Założeniem głównego spotu było połączenie nagranych materiałów z prezentacją gameplaya nowego rozdziału Fortnite. Jednym z elementów komunikacji było nawiązanie do polskiego akcentu pojawiającego się w nowym sezonie – skina Geralta z Rivii. Spot został wyemitowany w formie Spark Ad w formacie TopView z liczbą ponad 4,5 mln wyświetleń.

Top view:

@jacob4yt Epicka historia Jacob & @Smolasty. Graj w Fortnite: Rozdział 4 #reklama ♬ original sound – Jacob

Kolejny etap kampanii to zaangażowanie twórców i graczy na TikToku do tworzenia treści pokazujących ich doświadczenia w nowym rozdziale gry. W tym celu do współpracy zostali zaproszeni tiktokerzy zajmujący się gamingiem – Jacob, Gabi Kuczyńska, Przemk, Węgrzyn, Toffiecrisp, Couple Power i Manoyek.

Making of:

@spacecatindustries Epicka realizacja kampanii Fortnite z udziałem @Smolasty i @Jacob #spacecatindustries #marketingagency ♬ dźwięk oryginalny – Space Cat Industries

Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja SpaceCat Industries, która specjalizuje się w komunikacji kierowanej do pokolenia Z.

  • 1
Smolasty i Jacob promują Fortnite na TikToku

Smolasty i Jacob promują Fortnite na TikToku

19 grudnia 2022