Polacy o wyborze miejsca na mundial - Marketing przy Kawie
Polacy o wyborze miejsca na mundial. Wyniki badania
  • 0
  • 3
8.12.2022

Polacy o wyborze miejsca na mundial. Wyniki badania

68% badanych Polaków przyznaje, że słyszało o złych warunkach pracy i licznych ofiarach wśród robotników podczas budowy stadionów i infrastruktury na Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej w Katarze. 15% respondentów zadeklarowało, że z tego powodu rezygnuje z oglądania tego wydarzenia, a 34% – że ogranicza oglądanie tylko do wybranych, najważniejszych meczów – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54949 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 grudnia 2022

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.12.2022

Natalia Kukulska i Miuosh dla SOS Wiosek Dziecięcych

Natalia Kukulska, wokalistka, autorka tekstów i muzyki, jest wieloletnią ambasadorką Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Wspólnie z kompozytorem i producentem muzycznym Miuoshem stworzyli dobroczynny duet – piosenkę o sile i przebaczeniu, o nadziei i mocy. Także o odwadze, która uskrzydla, by sięgać po marzenia. „Korzenie i skrzydła” to utwór na rzecz potrzebujących dzieci. Oficjalna premiera piosenki odbyła się 8 grudnia podczas konferencji prasowej artystów i SOS Wiosek Dziecięcych w Polsce. Akcja wspiera świąteczną zbiórkę Stowarzyszenia na rzecz opuszczonych i osieroconych dzieci.