Social listening – emocje w mediach społecznościowych a kryzys wizerunkowy firmySocial listening – emocje w mediach społecznościowych a kryzys wizerunkowy firmySocial listening – emocje w mediach społecznościowych a kryzys wizerunkowy firmySocial listening – emocje w mediach społecznościowych a kryzys wizerunkowy firmy
Lepiej nasłuchiwać i działać, zanim rozpęta się awantura (fot. Pixabay)

Social listening – emocje w mediach społecznościowych a kryzys wizerunkowy firmy

Social listening – emocje w mediach społecznościowych a kryzys wizerunkowy firmy
Igor Starczak

Igor Starczak

-

specjalista ds. content marketingu, Sentimenti

Igor Starczak

Igor Starczak

specjalista ds. content marketingu
Sentimenti

Copywriter, autor artykułów, redaktor, researcher. W zespole Sentimenti od 2019 r. Odpowiada za spójność i charakter komunikacji, marketingowe opracowanie raportów, wsparcie sprzedaży i tworzenie angażujących treści. Zdobywał doświadczenie w agencjach digitalowych, reklamowych i kreatywnych. Pasjonat twórczego pisania zarówno dla ludzi, jak i SEO-botów. Prywatnie ojciec wspaniałej córki i niepoprawny miłośnik gry na gitarze.

Kryzys wizerunkowy to dla firmy poważne kłopoty. Gdy się pojawi, może nadszarpnąć jej reputację i wiarygodność, dotknąć finansowo, zachwiać pozycją na rynku, a w skrajnych przypadkach doprowadzić do upadku. W dobie mediów społecznościowych takie kryzysy są powszechne. By się przed nimi ustrzec, warto monitorować swoją komunikację z odbiorcami w social mediach. Jak? Na przykład poprzez analizę emocji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja