Siła sztuki w kampanii promującej aukcję obrazu Leonarda da Vinci - Marketing przy Kawie
Siła sztuki w kampanii promującej aukcję obrazu Leonarda da Vinci
  • 1
  • 0
13.11.2017

Siła sztuki w kampanii promującej aukcję obrazu Leonarda da Vinci

Dom aukcyjny Christie’s promuje zbliżającą się aukcję obrazu „Salvator Mundi” Leonarda da Vinci. W ponad czterominutowym filmie ani przez chwilę nie jest widoczny sam obraz. O jego wielkości świadczyć mają jednak reakcje patrzących na niego osób.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55729 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

13 listopada 2017