Jak promować sztukę, zwłaszcza współczesną?Jak promować sztukę, zwłaszcza współczesną?Jak promować sztukę, zwłaszcza współczesną?Jak promować sztukę, zwłaszcza współczesną?

Jak promować sztukę, zwłaszcza współczesną?

Jak promować sztukę, zwłaszcza współczesną?
Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

redaktor
Marketing przy Kawie

Opiekuje się sekcją Espresso. Wyszukuje i selekcjonuje interesujące kampanie i wydarzenia ze świata marketingu. Absolwentka filologii polskiej, z Marketingiem przy Kawie związana od 2013 r.

Sierpniowe spotkanie z cyklu Komu Komunikacja odbyło się pod hasłem „Sztuka PR-u”. W podcieniach Muzeum Sztuki Współczesnej MOCAK w Krakowie prelegenci opowiadali o tym, jak promować wydarzenia, instytucje oraz osoby związane ze sztuką.

Sztuka współczesna jest trudna – taką tezę postawiły Ewelina Czechowicz i Justyna Kuska, zajmujące się promocją i komunikacją MOCAK-u. Dziś sztuka zerwała bowiem z odzwierciedlaniem rzeczywistości, często kwestionując samo dzieło jako materialny byt. Odczucie to potęguje wielość nurtów oraz nierzadko brak narzędzi poznawczych u odwiedzających muzea.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zamów bezpłatny newsletter, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się