„Bo najważniejszy jest głos” – przekonuje Jan Nowicki w kampanii MyPhone - Marketing przy Kawie
„Bo najważniejszy jest głos” – przekonuje Jan Nowicki w kampanii MyPhone
  • 1
  • 3
13.11.2017

„Bo najważniejszy jest głos” – przekonuje Jan Nowicki w kampanii MyPhone

Marka MyPhone zainicjowała kampanię, która ma przypomnieć, że telefon to przede wszystkim głos i rozmowa. Zwraca w niej uwagę na kwestię podtrzymywania i pielęgnowania relacji z bliskimi, zwłaszcza z osobami starszymi. Ambasadorem akcji został Jan Nowicki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55729 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

13 listopada 2017