Klikasz do muzeum? - Marketing przy Kawie
Klikasz do muzeum?Klikasz do muzeum?Klikasz do muzeum?Klikasz do muzeum?
Chcesz się przyjrzeć? Obejrzyj wirtualnie (źr. Google Art Project)

Klikasz do muzeum?

Klikasz do muzeum?
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Wizja zwiedzającego, który siedzi ze smartfonem w dłoni, zamiast sunąć po salach w filcowych kapciach, nie jest wcale taka pesymistyczna. Eksponaty pamiętające setki lat przed powstaniem Internetu mogą dużo zyskać w świecie online. Zyskiwać będą mogły też marki, które zechcą promować się w takiej konwencji.

Tej wiosny producent prezerwatyw i żeli intymnych Durex pojawił się w Chinach z niecodzienną akcją. Państwo Środka w ubiegłym roku zrezygnowało z polityki jednego dziecka, która przez wiele organizacji międzynarodowych była uznawana za łamanie praw człowieka.

Od 1977 unikano tego drażliwego tematu, teraz zaś chińskie społeczeństwo stoi w obliczu swego rodzaju rewolucji seksualnej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to