Klikasz do muzeum?Klikasz do muzeum?Klikasz do muzeum?Klikasz do muzeum?
Chcesz się przyjrzeć? Obejrzyj wirtualnie (źr. Google Art Project)

Klikasz do muzeum?

Klikasz do muzeum?
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Wizja zwiedzającego, który siedzi ze smartfonem w dłoni, zamiast sunąć po salach w filcowych kapciach, nie jest wcale taka pesymistyczna. Eksponaty pamiętające setki lat przed powstaniem Internetu mogą dużo zyskać w świecie online. Zyskiwać będą mogły też marki, które zechcą promować się w takiej konwencji.

Tej wiosny producent prezerwatyw i żeli intymnych Durex pojawił się w Chinach z niecodzienną akcją. Państwo Środka w ubiegłym roku zrezygnowało z polityki jednego dziecka, która przez wiele organizacji międzynarodowych była uznawana za łamanie praw człowieka.

Od 1977 unikano tego drażliwego tematu, teraz zaś chińskie społeczeństwo stoi w obliczu swego rodzaju rewolucji seksualnej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja