0 1 0 0 0 9.05.2016 ARTYKUŁ SPONSOROWANYKonferencja Smart B2B Lead Generation – dobre praktyki generowania i zarządzania leadami13 i 14 czerwca w Warszawie odbędzie się konferencja w całości poświęcona tematyce demand generation. Przedstawiciele firm działających w kanale B2B będą mogli wymienić się doświadczeniami i dobrymi praktykami w zakresie zarządzania kampaniami lead generation. Konferencja stanowić ma także źródło inspiracji do dalszych działań.(Informacja promocyjna)
0 1 0 0 0 9.05.2016Konkurs stażowy – można zostać UX designerem w studiu EdisondaPo raz piąty krakowskie studio Edisonda organizuje konkurs stażowy dla studentów. Można w nim wygrać smartwatcha oraz płatny wakacyjny staż. W tym roku zadanie konkursowe zostało przygotowane razem z organizatorami Poland Business Run.
3 1 0 0 0 9.05.2016Kolejny etap kampanii promującej program „Nestlé porusza Polskę” (wideo)Spoty oraz loteria konsumencka to kolejne działania w ramach ogólnopolskiej kampanii „Nestlé porusza Polskę”. W reklamach wystąpił ambasador projektu – Zbigniew Bródka.
0 6 0 0 0 9.05.2016Galeria Sfera z nową strategią i linią kreatywnąRozpoczęła się kampania reklamowa Galerii Sfera. Działania prowadzone są na terenie województwa śląskiego, szczególnie w Bielsku-Białej, gdzie mieści się centrum, a także w Czechach i na Słowacji.
0 1 0 0 0 9.05.2016Rośnie rola konsultantów PR na świecie – badanie Ecco International Communications NetworkPonad połowa dziennikarzy uważa, że w ciągu ostatnich pięciu lat rola konsultantów PR wzrosła. 55% ankietowanych podkreśla, że we współpracy z przedstawicielami agencji oraz rzecznikami prasowymi ceni zwłaszcza kontakt bezpośredni. Co to oznacza dla branży PR?
2 1 0 0 0 9.05.2016„Na barkach kapitana spoczywa wiele. Tylko nie łupież” – Robert Lewandowski ambasadorem Head & Shoulders (wideo)Robert Lewandowski, kapitan polskiej reprezentacji piłkarskiej, dołączył do grona sportowców współpracujących z Head & Shoulders. Napastnik Bayernu Monachium został nowym ambasadorem marki.
0 1 0 0 0 9.05.2016PZU wybierze agencje do organizacji wydarzeń specjalnychPZU planuje przetarg na wybór agencji do obsługi w zakresie organizacji wydarzeń specjalnych. Wybrane firmy mają zapewnić wsparcie kreatywne i organizacyjne Grupy PZU w pełnym zakresie tworzenia eventów.
1 2 0 0 0 9.05.2016Kampania wprowadzająca na rynek drażetki Tic Tac Mixers (wideo)Ruszyła kampania 360 stopni wprowadzająca na polski rynek nowy wariant drażetek Tic Tac – Mixers. Rynkowemu debiutowi produktu towarzyszą działania reklamowe w telewizji, kinach, na nośnikach OOH, w miejscach sprzedaży i w Internecie.
1 1 0 0 0 9.05.2016„Duża gotówka, procent jak mrówka” – Kasa Stefczyka promuje pożyczkę (wideo)9 maja wystartowała kampania reklamowa pożyczki gotówkowej dostępnej w Kasie Stefczyka. Hasło działań to „Duża gotówka, procent jak mrówka”.
0 1 0 0 0 8.05.20166 szans na wzrost dla instytucji finansowych – XVI Konferencja Finansowa TNS Polska już 19 maja19 maja w Warszawie odbędzie się 16. edycja Konferencji Finansowej organizowanej przez TNS Polska. Prelegenci przedstawią 6 szans – trendów, które warto śledzić i wykorzystać w branży finansowej.