„Misja Wisła” – Renault z własnym reality show
  • 0
  • 1
13.11.2017

„Misja Wisła” – Renault z własnym reality show

W listopadzie rozpoczyna się sezon Pucharu Świata w Skokach Narciarskich w Wiśle. Z tej okazji firma Renault będąca sponsorem PZN we współpracy z Wirtualną Polską przygotowała serial w formule reality show. Jego tytuł to „Misja Wisła”.

Na skocznię im. Adama Małysza z trzech różnych miejsc Polski wyruszyły trzy drużyny:

  • Maciej Orłoś i Błażej Żuławski,
  • Zbigniew Urbański i Mateusz Żuchowski,
  • Jakub Tujaka i Agata Biernat.

Do ich dyspozycji oddano gamę crossoverów marki Renault: Koleos, Kadjar oraz Captur. Relacja z przygód oraz realizacji zadań, z którymi musieli się zmagać po drodze bohaterowie akcji, zostaną zaprezentowane w czterech relacjach wideo.

To kontynuacja działań rozpoczętych w lutym. Ideą jest prezentowanie prawdziwych historii, w których kluczową rolę odgrywają samochody marki. Filmowe opowieści są realizowane w autentycznych warunkach i stanowią relację rzeczywistych zdarzeń.

Seria „True Stories” obejmuje działania w Internecie. Przygody bohaterów „Misji Wisła” można będzie obejrzeć m.in. w telewizji Wirtualnej Polski. Premiery kolejnych odcinków będą odbywać się równolegle także w kanałach social media należących do Renault. Kampania rozpocznie się 14 listopada.

  • Strategia komunikacji i kreacja: Publicis i Publicis DWL (Piotr Jachimowicz, account director, Michał Kisielewski, creative director digital, Igor Kurylak, head of design, Małgorzata Szymańczak, account supervisor, Sebastian Wągrodzki, senior account executive, Michał Wilkowski, copywriter digital, Michał Filochowski, art director digital
  • Produkcja wideo: Wirtualna Polska
  • Producent wykonawczy: agencja TVN
  • Renault reprezentowali: Olga Pilarczyk, advertising manager East-Central Europe, Magdalena Porazińska, digital & social media manager East-Central Europe, Justyna Grudzińska, advertising specialist, Maciej Badowski, koordynator projektów internetowych
  • Zakup mediów: OMD
  • 1

13 listopada 2017

Czytaj także
Reklama
Czytaj także

10 listopada 2017

Reklama