Zosia, która wszystko katalogowała. Świąteczny spot Ceneo.pl
  • 1
  • 0
13.11.2017

Zosia, która wszystko katalogowała. Świąteczny spot Ceneo.pl

12 listopada serwis Ceneo.pl rozpoczął emisję swojego świątecznego spotu. Kampania będzie prowadzona w telewizji, serwisach VoD, kinach oraz mediach społecznościowych.

Reklama „Bądź jak Zosia” ma zachęcić odbiorców do zakupów świątecznych w Ceneo.pl. Przedstawia również podstawowe funkcje serwisu.

Zosia, bohaterka spotu, to zaradna i urocza osoba. W każde święta obdarowywała wszystkich bliskich trafnie dobranymi prezentami. Przedtem porównywała ceny i opinie, sporządzała notatki, tworzyła rozliczne katalogi katalogów. Stała się wzorem dla twórców serwisu.

Kampania w telewizji będzie składać się z dwóch 30-sekundowych spotów oraz wersji 15-sekundowej. Od 17 listopada będą emitowane również 8-sekundowe billboardy sponsorskie. Zosia jest też twarzą serwisu w mediach społecznościowych i prowadzi obecnie facebookowy profil Ceneo.pl.

  • Kreacja: ASAP & ASAP
  • Produkcja: Ilmatic Production
  • Zakup mediów: MEC
Reklama

13 listopada 2017

Reklama
Czytaj także
Reklama