Wargorr odlatuje. Nadjeżdża chłopiec na zebrzeWargorr odlatuje. Nadjeżdża chłopiec na zebrzeWargorr odlatuje. Nadjeżdża chłopiec na zebrzeWargorr odlatuje. Nadjeżdża chłopiec na zebrze
Jak ożywić stary symbol? Zadanie jest wdzięczne, ale i trudne

Wargorr odlatuje. Nadjeżdża chłopiec na zebrze

Wargorr odlatuje. Nadjeżdża chłopiec na zebrze
Jakub Müller, Joanna Chłopek

Jakub Müller, Joanna Chłopek

-

Jakub Müller, Joanna Chłopek

Jakub Müller, Joanna Chłopek

Wedel rezygnuje z Wargorra, jednego z najbardziej udanych brand heroes ostatnich lat. Jego następcą będzie chłopiec na zebrze. Zobaczymy więc pośredni pojedynek dwóch agencji, które ostatnimi czasy były najbardziej kreatywne, jeśli chodzi o bohaterów marek. Wszystko w kontekście ostrej konkurencji na rynku słodyczy.

Przypomnijmy: Wedel wykorzystywał postać Wargorra w swojej komunikacji marketingowej przez ostatnie dwa lata, od września 2015 roku. Pierwsze reakcje na tego bohatera były chłodne. Narzekano na niezrozumiałość pomysłu, zarzucano też mało kreatywne podpinanie się pod motyw „Gwiezdnych wojen”.

Maciej Herman, dyrektor sprzedaży i marketingu Lotte Wedel, tłumaczył w wywiadzie dla „Media i Marketing Polska”, że Wargorra umieszczono w przestrzeni międzyplanetarnej, by nadać mu nowoczesny i nieco surrealistyczny rys.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zaprenumeruj newsletter aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się