Wargorr odlatuje. Nadjeżdża chłopiec na zebrzeWargorr odlatuje. Nadjeżdża chłopiec na zebrzeWargorr odlatuje. Nadjeżdża chłopiec na zebrzeWargorr odlatuje. Nadjeżdża chłopiec na zebrze
Jak ożywić stary symbol? Zadanie jest wdzięczne, ale i trudne

Wargorr odlatuje. Nadjeżdża chłopiec na zebrze

Wargorr odlatuje. Nadjeżdża chłopiec na zebrze
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor, Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

redaktor, Marketing przy Kawie

Opiekuje się sekcją Espresso. Wyszukuje i selekcjonuje interesujące kampanie i wydarzenia ze świata marketingu. Absolwentka filologii polskiej, z Marketingiem przy Kawie związana od 2013 r.

Wedel rezygnuje z Wargorra, jednego z najbardziej udanych brand heroes ostatnich lat. Jego następcą będzie chłopiec na zebrze. Zobaczymy więc pośredni pojedynek dwóch agencji, które ostatnimi czasy były najbardziej kreatywne, jeśli chodzi o bohaterów marek. Wszystko w kontekście ostrej konkurencji na rynku słodyczy.

Przypomnijmy: Wedel wykorzystywał postać Wargorra w swojej komunikacji marketingowej przez ostatnie dwa lata, od września 2015 roku. Pierwsze reakcje na tego bohatera były chłodne. Narzekano na niezrozumiałość pomysłu, zarzucano też mało kreatywne podpinanie się pod motyw „Gwiezdnych wojen”.

Maciej Herman, dyrektor sprzedaży i marketingu Lotte Wedel, tłumaczył w wywiadzie dla „Media i Marketing Polska”, że Wargorra umieszczono w przestrzeni międzyplanetarnej, by nadać mu nowoczesny i nieco surrealistyczny rys.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się