Wedel rezygnuje z Wargorra, jednego z najbardziej udanych brand heroes ostatnich lat. Jego następcą będzie chłopiec na zebrze. Zobaczymy więc pośredni pojedynek dwóch agencji, które ostatnimi czasy były najbardziej kreatywne, jeśli chodzi o bohaterów marek. Wszystko w kontekście ostrej konkurencji na rynku słodyczy.Przypomnijmy: Wedel wykorzystywał postać Wargorra w swojej komunikacji marketingowej przez ostatnie dwa lata, od września 2015 roku. Pierwsze reakcje na tego bohatera były chłodne. Narzekano na niezrozumiałość pomysłu, zarzucano też mało kreatywne podpinanie się pod motyw „Gwiezdnych wojen”.
Maciej Herman, dyrektor sprzedaży i marketingu Lotte Wedel, tłumaczył w wywiadzie dla „Media i Marketing Polska”, że Wargorra umieszczono w przestrzeni międzyplanetarnej, by nadać mu nowoczesny i nieco surrealistyczny rys.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.