Jak dbać o wartości marki pracodawcy w czasach Covid-19?Jak dbać o wartości marki pracodawcy w czasach Covid-19?Jak dbać o wartości marki pracodawcy w czasach Covid-19?Jak dbać o wartości marki pracodawcy w czasach Covid-19?
O kogo dba dziś twoja marka? Czy są to również pracownicy? (fot. Pixabay)

Jak dbać o wartości marki pracodawcy w czasach Covid-19?

Jak dbać o wartości marki pracodawcy w czasach Covid-19?
Szymon Szczepaniak

Szymon Szczepaniak

-

project manager, LuckyYou

Szymon Szczepaniak

Szymon Szczepaniak

project manager
LuckyYou

Z marketingiem związany od ponad 7 lat, podczas których przeszedł drogę od copywritingu do prowadzenia projektów. Pierwsze szlify w employer brandingu zdobywał, współtworząc profile social media marki Eurocash. Marketingowy człowiek orkiestra. Prywatnie ogromny fan wszystkiego, co związane ze światem „Gwiezdnych wojen” oraz motoryzacją (nawet tą elektryczną).

Wartości pracodawcy to jeden z głównych elementów przekazów rekrutacyjnych i employer brandingowych. Wyróżnik na rynku pracodawcy wśród dziesiątek podobnych ofert z branży. Jak firmy bronią swoich wartości w czasie pandemii? Czy w czasach kryzysu udaje się je ustabilizować i potwierdzić?

Powiedzmy sobie wprost – pandemia to nie jest wymarzony czas dla przedsiębiorstw. Wiele z nich pewnie nawet nie myśli teraz o pielęgnowaniu wartości marki pracodawcy. Widma zwolnień, może wręcz upadku, zastoju gospodarczego… Te tematy przewijają się w mediach i są treścią nocnych koszmarów osób na stanowiskach kierowniczych.

Jest to jednocześnie czas, kiedy można wiele się nauczyć – i to zarówno na błędach, jak i na sukcesach innych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się