Parodia horrorów w kampanii Samsunga z klapką - Marketing przy Kawie
Parodia horrorów w kolejnej odsłonie globalnej kampanii telefonów z klapką Samsunga
Advertisement
  • 1
  • 1
10.07.2023

Parodia horrorów w kolejnej odsłonie globalnej kampanii telefonów z klapką Samsunga

Samsung nakręcił drugi sezon kampanii reklamowej „Join the Flip Side”. Tym razem utrzymaną w konwencji parodii amerykańskich horrorów. Spot promuje telefony z klapką Galaxy Z Flip 4.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56317 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

10 lipca 2023

8 lipca 2023

7 lipca 2023