Zwrot z performance marketingu – wyniki badania - Marketing przy Kawie
Zwrot z performance marketingu zależy od wielkości marki – wyniki badania
  • 0
  • 1
20.03.2024

Zwrot z performance marketingu zależy od wielkości marki – wyniki badania

Start-upy mogą uzyskać duży zwrot z inwestycji w marketing efektywnościowy (performance marketing), ale większe firmy uzyskają wyższy zwrot z działań związanych z budowaniem marki. Wskazuje na to badanie, którego wyniki zaprezentowano podczas amerykańskiej konferencji SXSW 2024.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56079 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

20 marca 2024

19 marca 2024

  • 0
  • 1
  • 0
19.03.2024 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Jak tworzyć niezapomniane Customer Experience?

W świecie, gdzie różnice między produktami i usługami zacierają się, to właśnie dobre doświadczenia klientów rysują drogę do serc i umysłów. Pomyśl o Customer Experience (CX) jak o składniku, który pomoże wyróżnić się Twojej marce oraz zdobyć lojalność klientów. W erze, gdzie CX wyznacza nowe granice rywalizacji, odkrywanie i wdrażanie najlepszych praktyk w tej dziedzinie staje się kluczową strategią dla firm pragnących wybić się ponad przeciętność.