„Keep Your Eyes Open” – kampania - Marketing przy Kawie
Ruszyła międzynarodowa kampania KE przeciw przemocy „Keep Your Eyes Open”
  • 0
  • 1
27.01.2023

Ruszyła międzynarodowa kampania KE przeciw przemocy „Keep Your Eyes Open”

Komisja Europejska po raz pierwszy prowadzi kampanię informującą o prawach ofiar przemocy. Zjawisko jest powszechne, bo według statystyk co czwarty Europejczyk rocznie pada ofiarą przestępstwa. Celem akcji „Keep Your Eyes Open” jest podniesienie świadomości oraz ułatwienie uzyskania pomocy ofiarom.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55852 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

27 stycznia 2023

26 stycznia 2023