0 1 0 31.08.2023Kampania edukacyjna Google na rzecz cyberbezpieczeństwaNawet pozornie niegroźne czynności, takie jak zakupy internetowe czy przeglądanie poczty elektronicznej mogą być narażone na ryzyko ataków cybernetycznych. Google edukuje swoich użytkowników i chce pomóc im podnieść poziom swojego bezpieczeństwa w sieci.
0 1 0 31.08.2023PSPR i SAPR wydały oświadczenie w sprawie zaproszenia do składania ofert od PANZarządy PSPR oraz SAPR wydały oświadczenie w związku z opublikowanym przez Polską Akademię Nauk zaproszeniem do składania ofert. Organizacje sprzeciwiają się zbyt krótkiemu czasowi wyznaczonemu na składanie ofert.
0 4 0 31.08.2023„Samoobserwacja w centrum uwagi” – kampania edukacyjna stowarzyszenia Przebiśnieg1 września rusza kampania z okazji zbliżającego się Światowego Dnia Wiedzy o Chłoniakach. Stowarzyszenie Przyjaciół Chorych na Chłoniaki Przebiśnieg zachęca do samoobserwacji swojego stanu zdrowia.
0 1 0 30.08.2023Nieetyczne wykorzystywanie AI przez firmy powodem do niepokoju dla 43% konsumentów w Polsce – raport SalesforceSalesforce opublikował nowy raport „State of the Connected Customer”. Opisuje w nim, w jaki sposób sztuczna inteligencja, transformacja cyfrowa oraz trendy makroekonomiczne zmieniają oczekiwania i zachowania klientów w całym cyklu zakupów.
1 4 0 30.08.2023Opaski i smycze dla osób z niewidocznymi niepełnosprawnościami – kampania fundacji StwardnienieRozsiane.infoW stacjach telewizyjnych trwa kampania „(Nie)widzialni”. Realizuje ją fundacja StwardnienieRozsiane.info, która działa na rzecz pacjentów chorujących na SM. W ramach projektu przygotowano także opaski i smycze z identyfikatorami dla osób z niewidocznymi niepełnosprawnościami.
0 3 0 30.08.2023Jeremy Sochan twarzą marki 4MoveGrupa FoodCare podpisała kontrakt ambasadorski z Jeremym Sochanem. Koszykarz stanie się twarzą napojów izotonicznych i funkcjonalnych 4Move.
0 4 0 30.08.2023Marcin Janusz nowym ambasadorem marki AsicsJeden z najlepszych polskich siatkarzy, Marcin Janusz dołączył do grona ambasadorów Asics. Dwukrotny zwycięzca Ligi Mistrzów będzie zaangażowany w działania zorientowane na promocję linii siatkarskiej, która obok biegania i tenisa ziemnego jest kluczową kategorią produktową japońskiej marki.
1 1 0 30.08.2023Mata w kampanii Osh33 Love PotionRuszyła kampania reklamowa linii lifestyle’owych napojów Osh33 Love Potion z udziałem Maty. Spot reklamowy to wejście w świat gier komputerowych, cyfrowych awatarów i nawiązanie do estetyki teledysków artysty.
0 1 0 30.08.2023Volkswagen Samochody Osobowe wybiera K2 PreciseVolkswagen Group Polska powierzył agencji K2 Precise (Grupa Fabrity, dawniej Grupa K2) obsługę marki Volkswagen Samochody Osobowe w zakresie digital customer journey.
0 1 0 29.08.2023Piotr Stawowiak i Paweł Czartoryski założyli butik kreatywny SupermarketPiotr Stawowiak i Paweł Czartoryski, ostatnio związani z agencją Gong, założyli Supermarket. Mają już na swoim koncie kampanię dla Wakacje.pl.