Przeciw mowie nienawiści wobec osób LGBTQIA+ - Marketing przy Kawie
„Słyszysz przemoc. Usłysz nas” – akcja przeciw mowie nienawiści wobec osób LGBTQIA+
  • 0
  • 5
15.11.2022

„Słyszysz przemoc. Usłysz nas” – akcja przeciw mowie nienawiści wobec osób LGBTQIA+

Platforma do nauki języków obcych Babbel wraz ze Stowarzyszeniem Lambda Warszawa przygotowały kampanię pod hasłem „Słyszysz przemoc. Usłysz nas”. Celem jest zwrócenie uwagi na przemoc słowną, z jaką na co dzień spotykają się osoby LGBTQIA+. Akcja nawiązuje do Międzynarodowego Dnia Tolerancji, który obchodzony jest co roku 16 listopada.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56081 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

15 listopada 2022