Co tam widzisz, skarbie? Niezwykła perspektywa w kampanii karmy dla zwierzątCo tam widzisz, skarbie? Niezwykła perspektywa w kampanii karmy dla zwierzątCo tam widzisz, skarbie? Niezwykła perspektywa w kampanii karmy dla zwierzątCo tam widzisz, skarbie? Niezwykła perspektywa w kampanii karmy dla zwierząt
Twój najmilszy kamerzysta (źr. Nature’s Recipe for Moments)

Co tam widzisz, skarbie? Niezwykła perspektywa w kampanii karmy dla zwierząt

Co tam widzisz, skarbie? Niezwykła perspektywa w kampanii karmy dla zwierząt
Martyna Bienias

Martyna Bienias

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Martyna Bienias

Martyna Bienias

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Zwierzak nie powie ci, czy dbasz o niego faktycznie najlepiej, jak tylko można. Ale jeśli jesteś z nim naprawdę blisko i postarasz się spojrzeć na świat z jego perspektywy – wyczujesz to sam. Tak można by najkrócej ująć insight i zamysł kampanii, jaką prowadzi w USA marka psiej i kociej karmy, Nature’s Recipe.

Wydatki właścicieli zwierząt domowych w USA na karmę i przysmaki dla pupili szacowane są w tym roku na 20 mld dolarów. Kategoria jest zatem atrakcyjna, ale i zatłoczona. Jak uciec od licytacji na kolejne cenne składniki, które zawiera karma, z konkurentami noszącymi podobnie brzmiące nazwy? Spróbować nadać swojej marce wyróżnik emocjonalny.
Jaki film nagra twój pies lub kot?
Należąca do Del Monte Foods Nature’s Recipe umożliwiła właścicielom zwierząt spojrzenie na świat oczami ich podopiecznych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się