Marketing i reklama produktów branży medycznej i farmaceutycznej – 4 największe wyzwaniaMarketing i reklama produktów branży medycznej i farmaceutycznej – 4 największe wyzwaniaMarketing i reklama produktów branży medycznej i farmaceutycznej – 4 największe wyzwaniaMarketing i reklama produktów branży medycznej i farmaceutycznej – 4 największe wyzwania
Tradycyjne docieranie do specjalistów medycyny jest w marketingu coraz trudniejsze (fot. Pixabay)

Marketing i reklama produktów branży medycznej i farmaceutycznej – 4 największe wyzwania

Marketing i reklama produktów branży medycznej i farmaceutycznej – 4 największe wyzwania
Jakub Lebuda

Jakub Lebuda

-

współzałożyciel, dyrektor zarządzający, Clipatize

Jakub Lebuda

Jakub Lebuda

współzałożyciel, dyrektor zarządzający
Clipatize

Od 2012 r. zarządza agencją, wspierając klientów na rynku B2B oraz rynkach wysokich technologii w zakresie komunikacji z wykorzystaniem digital marketingu oraz marketingu treści. Jest autorem publikacji, prelegentem i mentorem dla młodych przedsiębiorców biznesu. Wcześniej jako współzałożyciel firmy doradczej Exeq doradzał strategicznie i prowadził projekty z obszaru rozwoju nowych produktów i technologii oraz pozyskiwania finansowania projektów high-tech.

Marketing środków farmaceutycznych i produktów medycznych od zawsze jest uważany za trudny. Zaangażowanie odbiorców – pracowników ochrony zdrowia, pacjentów i konsumentów – zawsze wiązało się z typowymi dla tej branży wyzwaniami, a wraz z pandemią dołączyły do nich nowe. Obecny model działań promocyjnych okazał się nieprzystosowany do nowych warunków pracy lekarzy i zmienionych procedur leczenia. W efekcie z dnia na dzień wstrzymana została większość działań promocyjnych tych marek.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się