Zwierzęta mówią ludzkim głosem w kanale „Spółka zoo” Doliny Noteci
  • 2
  • 4
29.07.2020

Zwierzęta mówią ludzkim głosem w kanale „Spółka zoo” Doliny Noteci

Producent karm premium dla psów i kotów Dolina Noteci oraz producent treści wideo na YouTube – Abstra stworzyli „Spółkę zoo”. To kanał, w którym główne role odgrywają domowe zwierzęta.

Co tydzień na kanale będą publikowane kolejne odcinki, w których widzowie poznają pełne humoru życie codzienne najpopularniejszych zwierząt domowych – psów i kotów. Co zwierzęta myślą o randkach swojego pana? Jak spędzają czas pod nieobecność właścicieli? Co sądzą o ludziach? Czy jesteśmy dla nich przewodnikami stada, a może sługami?

W nagraniach występować będą także popularni polscy youtuberzy, m.in. Robert, Czarek i Masny z „Abstrachuje.tv”, a także Nadia i Adrianna z „Beks”. W każdym odcinku pojawią się elementy edukacyjne, które mają rzucić nowe światło na zachowania ulubieńców milionów Polaków.

„Spółka zoo” to nowatorskie na polskim rynku podejście do tematu promocji karm premium dla psów i kotów. Kanały o zwierzętach nie są zbyt rozpowszechnione na polskim YouTube, a to błąd, gdyż widzowie są bardzo zainteresowani tym tematem. Biorąc pod uwagę sukces odcinków „Co mówią: zwierzęta” na kanale Abstrachuje.tv, wiedzieliśmy, że dysponujemy odpowiednią wiedzą, by z sukcesem stworzyć taki kanał. Dlatego tym bardziej dziękujemy za zaufanie Dolinie Noteci. Jestem przekonany, że wspólnymi siłami uda się naszą niecodzienną wizję przekuć w sukces – powiedział Aleksander Wandzel, CEO Abstra.

Od lat lubimy działać nieszablonowo i zaskakiwać naszych odbiorców. Dlatego też, decydując się na współpracę przy projekcie „Spółka zoo” w ramach niestandardowych działań, pragniemy dotrzeć z przekazem marki Dolina Noteci i treściami edukacyjnymi do konsumentów należących do pokolenia Z, którzy w znaczącej ilości nie korzystają z mediów tradycyjnych. Jesteśmy więc przekonani, że połączenie humoru z tematyką edukacyjną, które niesie ze sobą kanał „Spółka zoo”, spotka się z zainteresowaniem i uznaniem widzów z pokolenia Z, ale nie tylko – dodaje Magdalena Ołowska, dyrektor ds. marketingu w DNP, spółce będącej właścicielem marki Dolina Noteci.

Odcinki na kanale będą publikowane raz w tygodniu. „Spółka zoo” to szósty kanał stworzony przez Abstra w kooperacji z partnerem zewnętrznym.

  • 4
„Spółka zoo”

„Spółka zoo”, czyli co myślą zwierzęta

29 lipca 2020

28 lipca 2020