Po co lekarzowi marka osobista? Jak efektywnie budować własną lekarską markę?Po co lekarzowi marka osobista? Jak efektywnie budować własną lekarską markę?Po co lekarzowi marka osobista? Jak efektywnie budować własną lekarską markę?Po co lekarzowi marka osobista? Jak efektywnie budować własną lekarską markę?
Oddolna akcja #MedBikini skłania do namysłu nad marką osobistą lekarza (#MedBikini/Instagram)

Po co lekarzowi marka osobista? Jak efektywnie budować własną lekarską markę?

Po co lekarzowi marka osobista? Jak efektywnie budować własną lekarską markę?
Małgorzata Skorwider

Małgorzata Skorwider

-

CEO, Nekk

Małgorzata Skorwider

Małgorzata Skorwider

CEO
Nekk

Od blisko 20 lat współtworzy rynek polskiej branży reklamowej. Od 4 lat zarządza agencją specjalizującą się w działaniach pharmamarketingowych. W swojej karierze zarządzała agencjami Ogilvy Interactive oraz Grey: Possible, specjalizującymi się w digital marketingu, a także współtworzyła dom mediowy ClickAd Group. Działa też jako niezależny ekspert rynku reklamowego. Przeprowadza audyty efektywności struktur e-marketingowych oraz sprzedażowych.

Od kilku dni media społecznościowe zalewa fala zdjęć opatrzonych hashtagiem #MedBikini. Jest to wyraz sprzeciwu środowiska lekarskiego wobec artykułu z „Journal of Vascular Surgery”, pt. „Rozpowszechnienie nieprofesjonalnych treści w social media wśród młodych chirurgów naczyniowych”. Cała dyskusja skłania do refleksji o marce osobistej lekarza. Silna marka osobista zwłaszcza w zawodzie zaufania publicznego jest dziś koniecznością. Jak nad nią pracować?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się