Ruszyła II edycja badania Rady Sektorowej ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej
  • 0
  • 1
20.04.2021

Ruszyła II edycja badania Rady Sektorowej ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej

Jak przez ostatni rok zmieniły się potrzeby kompetencyjne w sektorze komunikacji marketingowej? Na to pytanie odpowie Sektorowa Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej. Zrobi to na podstawie wyników II edycji badania, którego celem jest poznanie zapotrzebowania na rozwój kompetencji w sektorze. Ankietę można wypełniać do 4 maja.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50534 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

20 kwietnia 2021