Największe trudności w firmowych działach content marketingu - Marketing przy Kawie
Największe trudności w firmowych działach content marketingu
  • 0
  • 0
7.02.2019

Największe trudności w firmowych działach content marketingu

Zrekrutowanie właściwych osób to największy problem w budowaniu zespołów in-house – twierdzi anonimowy content marketing director przepytany przez magazyn „Digiday”. Jak dodaje, łatwo jest przeoczyć czyjąś osobowość, patrząc wąsko przez pryzmat umiejętności.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56092 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

7 lutego 2019

  • 0
  • 3
  • 0
7.02.2019

Jak media mówią o PR? Raport inicjatywy „PR. Bez komentarza”

PR jest pojęciem od lat zadomowionym w polskiej debacie publicznej. Jak pokazują badania koalicji środowiska public relations, najczęściej termin ten używany jest niezgodnie z definicją, która zakłada kształtowanie trwałych relacji pomiędzy organizacją a jej interesariuszami. W raporcie będącym częścią kampanii „PR. Bez komentarza” podsumowano przekazy medialne dotyczące PR z okresu od 1 maja do 31 października 2018 r.