„Kierowcą TIR-a zostajesz, jak nie potrafisz robić w życiu nic” – spot firmy Adar o hejcie dotykającym kierowców - Marketing przy Kawie
„Kierowcą TIR-a zostajesz, jak nie potrafisz robić w życiu nic” – spot firmy Adar o hejcie dotykającym kierowców
  • 1
  • 0
17.08.2018

„Kierowcą TIR-a zostajesz, jak nie potrafisz robić w życiu nic” – spot firmy Adar o hejcie dotykającym kierowców

Pojawił się nowy spot firmy Adar, znanej z reklamy „Najtrudniejsza branża świata”, która stała się wirusem w 2017 r. Tym razem reklama zatytułowana „Hejt” pokazuje społeczne postrzeganie kierowcy na tle jego relacji z rodziną.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

17 sierpnia 2018